Pages

see more picture by Clicking here


Saturday, January 2, 2010

PENGHUJUNG 2009


Penghujung 2009 adalah sesuatu yang malang bagi aku, adeyyy, ingatkan akhir-akhir tahun mcm gini adalah benda best yang jadi, tp terbalik plak, lain yang diharapkan, lain plak yang muncul.

Hidop ini tak selalaunya indah, kadang-kadang ada duka yang menjelma, langit tak selalunya cerah, mendung akan tiba, hujan kan menjelma, kereta tak selalunya lawa, huhuhu, itulah yang dapat aku gambarkan, malang tidak berbau, walaupn berjaga-jaga mcm mana skalipn kalau benda dah nak jadik, jadik jugak an.


Akhir 2009 mang malang woo bagi aku, huhuhuhu, nampak mcm cikit an, tp duet kuar banyak, itu yang aku tak siok tu, huhuhu.

Benda ni terjadi time aku g Tambun aritu, pg epy-epy, balik huhuhu cedeh-cedeh, apa pn tara, itu susah juga ada.

Tian akk kat aku, tiankan.

Atin lak jadik penceramah bebas time ni, bagi ceramah free kat aku, pot pet pot pet aku kena, tak sempat nak bukak mulot ag, dah kena sembur, mcm mechine gun hahaha.

Benda dah nak jadik an, bukan salah aku, tol tak.
hehehehe

Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik