Pages

see more picture by Clicking here


Friday, January 1, 2010

KALAU GEMOK???



Time aku tengah baring-baring lepas balas msj atin, tiba-tiba (lagu berbunyi) msj masok, akupn dgn pantasnya segeralah mencapai hp ku dan baca msj tu, isi kandungan msj tu mcm agak pelik lah, tibe-tibe pulak die tanya mcm tu..
Msj tu mcm ni:

"b rasa kalau baby gemok b cyg baby lg x?",

Toing toing toing , adey ape lah awek aku ni, tibe-tibe lak tanye gini, aku rase die dah penah nanye dah soklan ni, tp saje je nih nak nanye lagi.

aku pn dgn jujurnya jawap.


"mst lah syg, b syg dkt baby, bukan dkt bentok badan baby, mcm na pn baby b tap syg"

eacehhhhh, amacam, romantik akk ayt aku tulis, hehehe, jujur tu, bukan mengayat tau.

Tak kira lah, mcm mana sekalipn keadaan orang yang kita sayang, walaupn kudong kaki ke, mata sebelah tekuar ke, mulot senget ke, idong takde ke, kalau betol kita sayang, kita mestilah terima dia dgn seadanya tampa mengira cacat celanya.

Kalau hati dah sayang mcm mane skalipn tak kisah. burukpn nampak cantik, busuk pn jadi wangi, setuju akk.

Jangan lah kita mencintai seseorang hanya kerana paras rupanya yang cantik, bentok tubuhnya yang menawan dan kulitnya yang putih sahaja.  Jangan dipandang kepada paras rupa sahaja.  Biarlah buruk rupanya, busuk badannya, yang penting hatinya.
Walaupun busuk bau badan, tapi wangi didalam. 

Keindahan maklok ciptaan tuhan bukan terletak pada paras rupa semata-mata, kita harus lah bijak menggunakan akal kita.

Cari lah pasangan yang dapat menerima anda seadanya, tidak kisah tentang keadaan anda, sanggop menerima keadaan anda.

Saya sudah mendapat pasangan yang sesuai dalam hidop saya, anda bagaimana???



p/s:kalau baby gemokpn b tap syg baby gak, b siap sponser jus mate-5 tok baby, hehehe

\

Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik