Pages

see more picture by Clicking here


Saturday, December 12, 2009

MALANG TAK BERBAU











Lepas pegi makan kenduri, aku pergi lah car wash, basoh keta, nak bodek bapak aku sikit , hehehe
aku pergi dengan satu-satunya adik yang aku ada, hehehe,
amacm, handsome akk adik aku!!!
Lepas dah siap cuci keta, dalam perjalanan balik tu, tibe-tibe, berlaku satu kemalangan yang agak melucukan, hehehe, kesianpn ada, lawakpn ada jugak, tapi kesian lagi banyak lah, hehehehe



Lori ni bawak tempurung kelapa, entah mcm mane tah lori ni leh tebalik lak.. ehehe,
aku rasa mesti dreba lori ni nak try wat driff kot. hahaha.. last tebalik.
so pengajaran di sini, hati2 lah ketika memandu k, kemalangan tu bleh berlaku kat
mana-mana ja, bab tu lah org kata malang tak berbawu.
HATI-HATI DI JALAN RAYA OK..
pesanan dari allaboutkami.blogspot.com

~aku nak g mancing jap ag, hehehe, tgu pix2 menarik ok!!!~
~IZ~
Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik