Pages

see more picture by Clicking here


Friday, December 11, 2009

KENANGAN

tibe-tibe t'gerak ati nak tlis lak, hehehe
okey last entry aku ada tunjuk dekat korg semua pix yang paling latest yang aku dengan atin amek kan.
untuk kali ni lak kan, aku akan tunjukkan korang pix yang 1st time lah kitorang amek...
hehehe.
JOM KITA TENGOK JOM


Jeng-jeng, ini 1st pix aku amek dgn die, hehehe,
time ni lah aku mulakan proses merisik,, (eh ape, tak paham)
Nak Ngorat Lah,
tgk muke kami, mcm kanak-kanak rebina akk, hehehe
time ni dlm awal sem1!!!
so bg awekz2 kat sane, try tanye balak korg, diowg simpan tak
pix 1st yang kowg amek, hehehe


Okey, pix yang kedua ni lak, pix kitorg dkt BB, n untuk pengetahuan you all semue, ni adalah 1st time aku dgn atin kuar date, hehehe, time ni, kehandsoman aku x bape t'serlah lg, hehehe, tp skarang mang menyerlah lah, hahaha. time baru2 nak up, hehehE, JOM TGK NEXT PIX LAK

haaaaaaaaaa, ini lah rupenye mr. tedy bear yg aku bg untuk pertama kalinya
hehehe, amacam comel mcm aku akk, ke comel mcm atin, hehehe,
ALAMAK TENAMPAK BANTAL BUSUK ATIN LAK, hehehehe
towie syg


Ini lah kek yang menjadi detik pemulaan dalam percintaan aku dan atin, pada tarikh 21 sept 2007 aku telah melamar Nurul Fatin Bt Mohd Elias untuk menjadi kekasih aku, Romantik akk, hehehe,
ce bace sikit ape yang tetulis dekat kek tu, PANDAI i love u atin, hehehe,


ini lah antara kenangan2 pertama dalam babak percintaan antara aku dan atin, walaupn banyak dugaan dan rintagan, kami masih dapat mempertahankan ikatan cinta ini, i love u so much syg, 
sebenarnya tiada kata-kata yang dapat menggambarkan bertapa diriku amat mencintai dirimu.


Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik