Pages

see more picture by Clicking here


Monday, July 26, 2010

Potret Hati


Jeng Jeng Jeng Jeng
Ni lah hasil dia, aku pn tak taw ape yg aku wat
mybe tok lepaskn tnsion kot.

hmmmmmm!!!

dah hampir 3thun aku cpel nan atin,
mcm-mcm bnda yg jadik,
susah, senang, suka, duka, gadoh,
aihhh
pendek cakap mcm-mcm lah

aku ni bukan lah bik sgt,
sebagai manusia biasa, aku pn tak lekang dr mlakukn kesalahan
dlm 21thun aku hidup dlm dunia pinjaman ni,
mcm2 jnis pmpuan aku jmpa,
tp hanya sorg ni yg terbaik, dan sgt baik.

Tak kan ada pmpuan lin yg dpt gnti tmpat dia dlm hdup aku,
wlaupn aku jhat, dia still boleh maafkan aku,
wlaupn dia dihujani dgn mcm2 hujah-hujah dengki, 
dikata mcm-mcm, 
namun dia still trima aku.

knapa dia disksa hnya kerana dia mncintai aku,
knpa kami dsksa hanya kerna kami bercinta,
heyy, kami tak penah kacau kau
so plzz, jgn kacau kami

aku merayu kepda kalian smua,
aku sujud kpd wajah2 benci dan dengki,
tlg lah, tlg lah jgn gngu kami,
tlg bg ruang untuk kmi bebas

ku harapkn hbgan kmi hgga kjingjang plmin,
menjadi raja sehari yg mnyayangi ratunya,
mencintai ratunya,
melindungi ratunya,
dr mula bertemu, hingga akhir hayat ku.



p/s: diam bukan bermksud tak amek tahu, lari bukan bermaksud mengalah, tp hnya mngu saat dan tika untuk diluah.


Share

1 PEMINAT DRAMATIK:

* enjit-enjit K.A.M.I * said...

dat's y i really love u ebie..
i never feel regret when i choose u to b a part of ma life..
syg, cinte & segalanye hnya ade pd kamo......

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik