Pages

see more picture by Clicking here


Friday, July 9, 2010

bagaimana aku melepas R.I.N.D.U padanya???




INI LA PUNCANYA AKU DAPAT BERTAHAN WALAUPUN BERJAUHAN DENGANNYA...



nama si comel ni, 'NANGES'..haha mesti pelik kan nape name itu d'pilih..haaa ade kisah d'sebalik nama ini...ank comey inilah hadiah dari iz, bf aku lpas aku merajok kne marah dengannye semasa kmi berdua kuar dating..
mmg aku dah besa pjg, tp bl aku pelok je NANGES, automatik aku akn t'igat pada c dia..
windu ebie..........


haa ini pulak baju die yg x pernah berbasoh sejak 3 bulan lepas..bau die masih ade lagi, melekat dkt baju tu..ms cuti sem lepas, aku sempat brjmp dengan die..aku brtny 'cuti sebulan lebih, msti bby wndu b'..die terus bg aku baju ini tok pengubat windu..yg pling penting, BAU TIAK die yg harum msih lg ade..
p/s: bby wndu nk geletek tiak b tuh..aloh!



hehe..ni seluar die..aku still lg trtnya2, ape punce seluar die ini ade dgn ak??maybe die ni bg pakaian seragam die kot..
entah la..sila tny pd tuan empunya bdn..hehe



ini la pling aku suka d'antara yg lain2..sebabnye, bantal ini la ak salu gunakn setiap masa..bantal ini die bg dkt aku setahun yg dulu semasa die pulang ke kg umah tok die di KULIM.....skrg bantal ni da jd BANTAL BUSOK ku..




ni la brg2 pengubat windu ak kpdnye..
klu korg pasan, blanket kale putih 2 pn sbnrye dari die...cume bantal kale merah 2 je yg bkn..
sebenarnye ade byk lg brg yg die beri tok melepas wndu..
salah satunye gelang tgn yg x pnh aku bukak sejak hari die pakaikn gelang itu dkt tgn ak..




* cyg cmok comot bby cgt2.. love u ebie!*

Share

6 PEMINAT DRAMATIK:

Anonymous said...

hahaha...
perlu ka tnjuk sua tuh
hahaha

-eb-

* enjit-enjit K.A.M.I * said...

perlu la syg..
da harta p'berian dr awk..hehe
cyg awk la ebie..

Echa MakEnOn said...

Wek..
wEk..

Atin sGat2 jiwG..
hdOp bhAgia sNtiasa tAw!
tAw.

"Nanges" dA bsO..
wek..
knaL i2 "Nanges"..
aD tmE Iz bG d KFC.
wek.

GadisARMY said...

ahahaha!! sume yg busuk2!

En Hazwan & Cik Syazz said...

haha
tunjuk la sume brg iz
aku nk tgk

* enjit-enjit K.A.M.I * said...

GadisFIQ: haiyaaa riz, mn ade busuk..tp klu lg busuk lg besh woo..
trus ilang igatan la jwbnye..

photosnap production: en wan, brg2 die trlampau byk ye..mls nk memunggah crk harta bnde khazanah 2..ko jeles la 2 xdpt kumpul brg wani..
hehe
ko suke mendengki kehidupan percintann ak kn..

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik