Pages

see more picture by Clicking here


Sunday, June 13, 2010

~[(^_^)]~ SUPER PAKNGAH ~[(^_^)]~

Petang yang idah, dibuai angin sepoi-sepoi bahasa sememangnya mengkhayalkan.
Rase mcm nak tido jew kan.

Try la bayang, tengah syok-syok ni...
tengah aku layan jew, tibe-tibe

Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

mak aiii ada org jerit lak, snake! snake! snake!
( padahal sebut ular, saje nak market lebeh)




Pakngah aku dgn gaya yang penuh cool dan handsome die, ilex jew g bantai ular tu
lalu meninggal trus kat situ,
pakngah aku ni dulu bekas askar, so die ckp ular2 ni menjadi juadah die gak dulu.
ishhhhhh...
begelora tekak ni,
bleh lak die ckp nak wat sup ular bagi kitorg mkn,
tp ayat last pakngah aku mang style

*lepas kita siang ulang ni, wat sup,
bila dah makan baru leh jadi
SUPER PAKNGAH*


p/s : lawak gak lah pakngah aku ni *tp sebenarnya pakngah aku garang, seram woo*
Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik