Pages

see more picture by Clicking here


Sunday, January 3, 2010

yea yea esok sekolah yea



Tahun baru ni, benda yang paling sinonim kita dengar adalah budak-budak masok sekolah, lepas cuti dekat dua bulan, kena lah masok balik, aihhhh takkan cuti selamanya kot kan,

Banyak lah benda-benda yang nak kena dipersiapkan, baju, kasot, buku, beg and rambut.

Cite ni tentang adik aku yang nak masok sekolah balik, hehehe

Ini adik aku, nama dia, Farkhruddin, bebelit lidah nak sebot, tahun ni dia akan melangkah ke tingkatan 1, form 1 kata org puteh. hahaha

Nak ditakdirkan adik aku ni dapat lak masok skolah lama aku, kira kepopularan aku kat sekolah tu bakal disambung oleh adik aku lah hehehe

tengok pix atas tu, amacam rambut panjang wat style2 sket ann, skarang aku nak wat magic hehehe


Skarang tengok, tian adik aku, rambut dah pendek, hahaha.

3-4 kali gak dok asyik tengok cermin ja dok mikir gaya rambut apa dia nak guna, biasalah orang ancem. haha
aku  percaya yang adik aku pasti akan menjadi mat romeo yang sejati kat sekolah, hahaha bab aku dah turunkan ilmu-ilmu ngorat awek kat dia. hehehe

skarang adik aku single lagi, so sape-sape nak kenal leh la isi borang yehh hehehe

ok sampai sini je aku cita sal adik aku, ti aku cita lin sal adik aku cukur misai, hahahaha

Share

0 PEMINAT DRAMATIK:

Post a Comment

About Me

My photo
kami adalah kami, tak kira apa jua yang terjadi, keadaannya adalah tetap same. so kepada kawan-kawan semua, semoga tehibur dgn kandungan blog kami yehhh.

Followers

jangan lupa lirik